Här finns böcker jag läst och filmer jag sett.

tisdag 15 juni 2010

Pocketkedjan och pocketrea

I samma andetag som jag säger att jag inte har lästid eller ro för att läsa så kan jag finna mig själv handla ett gäng böcker på rea... Nåja, det är fyra böcker jag verkligen vill läsa och jag ska (!) läsa dem nu i sommar. Innan min semester börjar i augusti.
Det blev: Maeve Binchy; Eldflugornas sommar, Inger Frimansson; God natt min älskade, Susanna Clarke; Jonathan Strange & Mr Norrell samt 4*Edelfeldt. Först ut är Edelfelt. Noveller läser jag inte så ofta.

Postade mitt Pocketkedjepaket idag. Det nästsista. Jag hoppas det faller väl in hos mottagaren.

1 kommentar:

  1. Det är ju svårt att motstå pocketreor även om man inte riktigt har tid att läsa böcerkan.

    Det ska bli spännande att ser vad du tycker om Edelfeldts noveller! Jag tycker hon är en av Sveriges bästa novellförfattare, är mycket förtjust i alla de samlingar som ingår i den där pocketen.

    SvaraRadera