Här finns böcker jag läst och filmer jag sett.

onsdag 9 juni 2010

Sommarskönt bokbyte!

Enbokomdagen tar hand om ännu ett bokbyte, den här gången ett Sommarskönt sådant!
Givetvis vill jag vara med för det är inspirerande både att vara med, posta böcker och få en grön påse med böcker i. Dessutom är det otroligt kul att surfa runt bland alla bloggare och få lästips. Inte bara lästips dock, utan många gånger kreativ inspiration till mycket annat!
Tyvärr har jag inte hunnit läsa så mycket sista tiden. Jag håller på med en bok ifrån senaste pocketkedjepaketet som är mycket bra. Så bra att jag inte vill parallelläsa andra böcker även om det kliade rejält i fingrar och ögon igår när Neme Ormes "Udda Verkligheten" kom med posten. Kände mig nästintill tvungen att beställa den när jag läste på hennes blogg att boken nästan sålt slut redan.
På tal om Pocketkedjan dras jag med ett sting av dåligt samvete, inte bara för att jag inte läst så mycket, utan för att jag inte skrivit om böckerna som kommit i de senaste paketen. Jag får ta tag i det efter den kommande helgens minisemester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar