Här finns böcker jag läst och filmer jag sett.

fredag 2 juli 2010

Paket i Påsen

Avin kom igår och idag fick jag tid att hämta ut den Sommarsköna Påsen! Tänkte tjuvkika på vägen hem men upptäckte att böckerna var inslagna i paket! Vilken energi och vad roligt av min Hemliga Bokvän! Först tänkte jag ungefär "men då väntar jag med att öppna paketen tills jag vill läsa någon av böckerna...." men den nyfikna i mig vann och presentpapprena slets av till tre böcker varav två är helt okända och en är en som jag aldrig läst utan bara sett på film. Perfekt!
Utöver böckerna fann massor av te och godis i form av salt, surt och choklad! Helgen är räddad :) Vilka böcker var det då? Det återkommer jag med i ett senare inlägg.

TACK! Hemliga bokvän, vem du nu är? Hittar ingen ledtråd så du får gärna berätta.... ;-)

2 kommentarer:

  1. Nämen, hallåhallå! Sådär får du ju inte göra! Vi vill ju veta vilka böcker du fick i brevet! Annars kommer vi gå under av nyfikenhet!

    (Gör mig till talesperson för alla dina bloggläsare... Helt ödmjukt. ;-) )

    SvaraRadera